Δράσεις Ενεργού Πολίτη

Εκπαιδευτικές επισκέψεις των τάξεων Δ1' - Δ2' - Ε2' στο Αστυνομικό Τμήμα Σαπών και σε επιλεγμένους επαγγελματικούς χώρους της περιοχής, με στόχο τη γνωριμία με τα επαγγέλματα και την καθημερινή λειτουργία της τοπικής κοινωνίας.


"Γνωρίζουμε τον τόπο μας – Μαθαίνουμε από τους ανθρώπους του".

Στο πλαίσιο της καλλιέργειας δεξιοτήτων ενεργού και υπεύθυνου πολίτη, όπως προάγεται από το Υπουργείο Παιδείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ενθαρρύνονται να γνωρίζουν τον τόπο τους, τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτόν και τους θεσμούς που στηρίζουν την κοινωνία μας. Μέσα από τέτοιες βιωματικές δράσεις, τα παιδιά αποκτούν γνώσεις, καλλιεργούν τον σεβασμό προς τους επαγγελματίες και αναγνωρίζουν τη σημασία της συνεργασίας όλων για το κοινό καλό.

Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ΄1, Δ΄2 & Ε΄2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική δράση γνωριμίας με επαγγέλματα και υπηρεσίες της τοπικής κοινωνίας.
• Πρώτος σταθμός ήταν το Αστυνομικό Τμήμα Σαπών, όπου οι αστυνομικοί μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο και προθυμία. Μας εξήγησαν το σημαντικό ρόλο που έχουν στην προστασία και ασφάλεια των πολιτών, πώς διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις και ποιες υπηρεσίες προσφέρουν καθημερινά με στόχο την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας μας.
Μας ενημέρωσαν επίσης για την οπλοκατοχή και τους κινδύνους των ναρκωτικών, ενώ στη συνέχεια μας έδειξαν το χώρο έκδοσης αστυνομικών ταυτοτήτων, το κρατητήριο και το περιπολικό.
Η επίσκεψη άφησε στα παιδιά τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς συνειδητοποίησαν πως πίσω από τη στολή βρίσκεται ένας άνθρωπος με ευθύνη, ενσυναίσθηση και προσφορά.
Πριν αποχαιρετιστούμε, οι αστυνομικοί μάς πρόσφεραν ένα μικρό κέρασμα με πολλή ευγένεια.
• Ακολούθησε επίσκεψη στο καφεκοπτείο "Νιχάτ", όπου γνωρίσαμε από κοντά τη διαδικασία παρασκευής του καφέ και την ιστορία της επιχείρησης. Τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα για τις ποικιλίες και το ψήσιμο του καφέ, ενώ οι υπέροχες μυρωδιές μας ενθουσίασαν!
• Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο καφεκοπτείο "Ζαμπογιάννη", όπου μας ξενάγησαν στους χώρους του καταστήματος και ανέδειξαν τη δυσκολία και τη σημασία του επαγγέλματος για την τοπική κοινωνία. Μεράκι, αγάπη για ποιοτικά προϊόντα και καθημερινός μόχθος είναι στοιχεία που τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν.
• Τελευταίος σταθμός ήταν ο φούρνος "ΚΑΣΕΡΗ", όπου ο κύριος Κασέρης μας έδειξε πώς ζυμώνεται και ψήνεται το ψωμί, από το αλεύρι έως τη βιτρίνα. Συζητήσαμε για τη συμβολή ενός φούρνου στην καθημερινή διατροφή και στην κάλυψη μιας από τις βασικότερες ανάγκες του ανθρώπου.
Εκεί μας περίμενε και ένα νόστιμο κέρασμα: ζεστό κουλούρι για όλους!
Η εμπειρία που αποκόμισαν οι μαθητές και οι μαθήτριες ήταν μοναδική. Είδαν από κοντά επαγγέλματα ζωτικής σημασίας, αντιλήφθηκαν την αξία της συνεργασίας για μια υγιή κοινωνία και έμαθαν μέσα από πραγματικές συνθήκες. Γέμισαν ενθουσιασμό, γνώσεις και όμορφες εικόνες που θα θυμούνται!
Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων:
Παναγιώτα Κουκουζέλη, Μπερκέρ Χαλήλ, Παπαντριανταφύλλου Γιώργος, Χριστοδούλου Χρύσα & Τσουμπερλή Χρύσα.
📌 Ευχαριστούμε θερμά τους αστυνομικούς του Α.Τ. Σαπών καθώς και τους επαγγελματίες της πόλης μας για τη ζεστή φιλοξενία, τις χρήσιμες γνώσεις και τις εμπειρίες που παρείχαν στα παιδιά μας.
Η συνεργασία σχολείου – κοινωνίας αποτελεί θεμέλιο για ένα καλύτερο μέλλον!
ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΕΡΤΟΥΖΟΥ - Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Οι εικόνες παρέχονται από το Σχολείο
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε